donyayerang
 
donyayerang

شركت رنگسازي صنايع شيميايي صناديد در سال 1357 توسط اولين مديران و موسسين حاج مهدي جماليان، سعيد نايب الصدريان، حميد وحيدي منش، علي اكبر ابراهيم نژاد و سيد حسن تهراني تاسيس گرديد.

نام تجاري و برند ثبت شده محصولات توليدي در اين واحد صنعتي در بازار «پارس مهر و كارنگ» مي باشد.

شركت رنگسازي صناديد فعاليت توليدي خود را تحت برند پارس مهر و كارنگ در زمينه ي توليد انواع رنگ هاي ساختماني، پوشش هاي رنگي جهت فلزات، چوب و كاغذ در كيلومتر 13 جاده مخصوص كرج-تهران شروع نمود. شركت صناديد با بهره جستن از تجربه افراد متخصص توانست در زمان كوتاهي مورد توجه مصرف كنندگان قرار گرفته و در زمره چند شركت مورد اعتماد مشتريان قرار گيرد.

در همين راستا در سال 1383 و با توجه به حضور 40 شركت از كشورهاي انگليس، آلمان، ايتاليا و روسيه به عنوان كشورهاي پيشتاز در صنعت رنگ و رزين جهان با حضور در چهارمين دوره نمايشگاه بين المللي «مواد شيميايي، رنگ، رزين و پوشش هاي صنعتي » افزون بر ايجاد فرصتي مناسب براي تبادل اطلاعات شروع به گسترش بازارهاي داخلي و خارجي نمود كه اثرات بسيار خوبي در مسير رو به رشد شركت ايجاد شد.

در سال 1391 محل كارخانه از كيلومتر 13 جاده مخصوص به مشگين دشت كرج انتقال يافت.

در سال 1402 مالكيت عمده شركت توسط خانواده خديو كه بيش از نيم قرن در صنعت رنگسازي در زمينه توليد و بازرگاني مشغول به فعاليت بوده انتقال يافت. در همين راستا راهبردي جديد در مسير شركت ايجاد گرديد كه با تجهيز دستگاه هاي جديد، استفاده مداوم از تجربيات، دانش فني متخصصين و دانش آموختگان صنعت رنگ سازي در كشور آلمان در جهت همكاري بيشتر دانشگاه و صنعت گام برداشت همچنين استفاده از تكنولوژي و مواد اوليه روز دنيا به عنوان اولين گام در جهت افزايش كيفيت به عنوان كمترين وظيفه توليدي خود و استفاده از پتانسيل هاي فني ايجاد شده در اين مجموعه در جهت توليد محصولات با كيفيت بسيار بالا و جلب رضايت عموم مردم گرديد.

همراهي و همدلي متخصصين كارآمد و تعامل و تبادل اطلاعات در بخش هاي مختلف منجر به برنامه ريزي براي بهبود مستمر در راستاي ارتقاي توسعه سبد محصولات توليدي و بازرگاني و دسترسي مشتريان خود، به بروزترين نوآوري هاي صنعت رنگ شده است.

اين شركت بر آن است تا محصولات و خدمات مورد نياز مشتريان را در محدوده ي وسيعي از خاك پهناور ايران عزيزمان ارائه كرده تا به عنوان يك تامين كننده قابل اعتماد در اين عرصه شناخته شود.

ليست قيمت رنگ پارس مهر از بازرگاني خديو – بازرگاني خديو نماينده رسمي و عامليت توزيع محصولات پارس مهر

ليست قيمت محصولات پارس مهر

 


نوشته شده در تاريخ ۶ شهريور ۱۴۰۲ توسط bahare
نظرات (0)
[ ]
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | پشتیبانی: وبلاگدهی آریا
 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی