donyayerang
 
donyayerang

در اين مقاله از سري مقاله هاي پارس مهر مي خواهيم بصورت جامع و كامل در مورد محصولات آب بندي نانو صحبت كنيم كه مايع آب بندي نانو چيست؟ در چه مواردي جايز هستيم كه از اين محصولات استفاده كنيم؟ و چگونه استفاده ميشود؟

همان طور كه از نام آن پيداست شما اگر بخواهيد سطح و يا سازه اي را آب بندي كنيد بايد از اين محصولات استفاده كنيد و بطور كلي يكي از جديد ترين و به روز ترين روش هاي آب بندي و عايق سازي است كه علاوه بر اينها موجب ايجاد مقاومت چندين برابر نيز سطح شما مي شود.

مواد آب بندي نانو به شكل مايع هستند و در تهيه آن از فناوري كو پليمرهاي اكريليك فن آوري شده با نانو استفاده شده است در نتيجه استفاده از مقدار كمي از اين محصولات بصورت يك لايه نازك موجب آب بندي و عايق شدن سطوحي مانند گچي و سيماني مي شود.

نكته قابل توجه اين است كه علاوه بر ضد آب كردن سطوح مورد نظر از ايجاد ترك و شكاف جلوگيري مي كند و مانع نفوذ رطوبت مي شود و موجب آب بندي و ايزولاسيون كليه مكان هاي آب گير و مرطوب مي شود در نتيجه طول عمر سطوح و سازه چندين برابر مي شود.

از آنجايي كه كارخانه پارس مهر عضو انجمن بتن ايران است و همچنين طبق آزمايشات صورت گرفته توسط كارشناسان روي كيفيت چسب ها و مواد آب بندي نانو پارس مهر، ما به شما تضمين صد در صد كيفيت و نانو بودن محصولات مايع و چسب هاي آب بندي را به شما مشتريان و مصرف كنندگان عزيز مي دهيم تا با خيال راحت استفاده كنيد.

چگونه مايع آب بندي نانو عمل مي كند؟
براي ترميم بندكشي ها و همچنين آب بند كردن سطوح بايد مايع آب بندي نانو را با پودر سنگ و پودر سيمان به صورت مساوي مخلوط و ملات خميري درست كنيم در نتيجه موجب واترپروف كردن سيمان مي شود و اينكه سازگاري بسيار بالايي با سيمان دارد و قابل افزودن به ملات هاي بتني است.

يكي ديگر از شاخصه هاي خيلي مهم كه موجب تمايز چسب آب بندي نانو پارس مهر با چسب هاي ديگر شده است خاصيت ضدجلبك بودنش است و از مانع تجمع جلبك ها و باكتري ها و رشد و تكثيرشان مي شود.

بخش‌‌هاي مختلف يك ساختمان، مي‌تواند با محصولات مواد آب بندي، ترميم شود و كيفيت مصالح ساختماني را با استفاده از ويژگي هاي اين مواد، افزايش دهد. نانو آب بندي ساختمان، زماني كه بر روي سطوح مربوطه اجرا مي‌شود؛ مواد نانو به داخل سطوح مورد نظر، نفوذ كرده و درزهايي كه امكان نفوذ آب، به آن‌جا وجود دارد را مي‌بندد، همچنين نحوه عملكرد مواد آب‌بندي، باعث بالا رفتن مقاومت سطوح، از نظر كيفيت نما و جنس مصالح، مي‌شود.

ويژگي هاي چسب و مايع آب بندي نانو :

مقاوم در برابر كليه مواد اسيدي، قليايي و شوينده ها مي باشد
مقاوم در برابر فشارهاي مثبت و منفي آب و چسبندگي بسيار زياد
مقاوم در برابر رشد جلبك و باكتري
كاملا سازگار با محيط زيست مي باشد.
آنتي باكتريال و آنتي UV
جايگزين بسيار مناسب عايق هاي سنتي ( قيرگوني و ايزوگام )
آب بندي و ايزولاسيون قوي و 100%
طول عمر بالا
فاقد آلودگي و آسيب هاي فيزيولوژي مي باشد.
كاربرد آنها ساده است .
رنگ پذيرند
خطر آتش سوزي ندارند .
چسبندگي خوبي نسبت به سطوح مختلف دارند.
در هيدراسيون ملات هاي سيماني شركت فعال داشته و مانع از ايجاد تخلخل در بتن مي گردند.
از آنجائيكه بر اساس سازگاري ۱۰۰% با مواد ساختماني طراحي و ساخته شده اند داراي عمري معادل سيمان مي باشند.
براحتي روي انواع سطوح ساختماني قابل اجرا هستند.
روي اين مواد هر پوشش ديگري قابل استفاده است و نيازي به نصب فنس و توري نمي باشد.
روش عمومي اجرا مايع و چسب آب بندي:

نكته بسيار مهم: با در نظر گرفتن مكان و سطحي كه مي خواهيد آب بندي كنيد، روش هاي اعمال و اجرا نيز ممكن است تغيير كند.

براي آب بندي سطوح سيماني :
يك واحد محلول آب بندي را با يك واحد آب تركيب كنيد و با قلمو روي سطح، دو دست به فاصله خشك شدن لايه قبلي، اجرا نماييد.

يك واحد سيمان و دو واحد پودر سنگ الك شده (سيليس ميكرونيزه) را بصورت جداگانه با هم تركيب نموده و آن را به يك واحد از محلولتان كه با يك واحد آب تركيب كرده ايد اضافه نماييد سپس دوغاب روان به دست آمده را با قلمو روي سطح، دو دست به فاصله خشك شدن لايه قبلي، اجرا نماييد.

2: براي آب بندي رنگ (براي بدست آوردن رنگ ضد آب) :

اگر مايل به رنگ كردن سازه هستيد، مي­توانيد از تركيب سه واحد رنگ اكريليك (پايه آب)، با يك واحد چسب آب بندي پارس مهر استفاده كنيد.

براي آب بندي و رزين نما:
يك واحد محلول آب بندي را با يك واحد آب تركيب كنيد و با قلمو يا پمپ روي سطح، دو دست به طور كامل و با فاصله خشك شدن ظاهري لايه اول اجرا نماييد.

كاربرد مواد آب بندي نانو
همان‌طور كه گفته شد، مواد آب بندي نانو امروزه در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار مي گيرد. برخي از اين كاربرد‌ مواد نانو آب بند در يك نگاه:

رنگ نانو مخازن بتني
ايزولاسيون حمام، سرويس‌هاي بهداشتي
آب بندي سطوح كاشي و سراميك شده
كف پاركينگ‌ها
آب بندي و ايزولاسيون 100% كليه سطوح سيماني، گچي و … در حال ساخت (جايگزين قيرگوني و ايزوگام)
زيرسازي، نرمه كشي و مقاوم سازي مكان هاي آب گير و در معرض نم و رطوبت.
استفاده در دوغاب جهت بندكشي، نصب يا ترميم
قابليت تركيب در رنگ هاي اكريليك به جاي آب
استفاده در ملات ها جهت آب بندي استخرها و مخازن بتني.
در اينجا مي خواهيم به نحوه آب بندي پشت بام ها، ديواره هاي يك سطح و ساختمان و آب بندي سرويس هاي بهداشتي با مايع آب بندي نانو بپردازيم:

آب بندي پشت بام ها:

همانطور كه مي دانيد آب بندي پشت بام خيلي حائز اهميت است زيرا اگر آب به داخل پشت بام يك ساختمان نفوذ كند، نماي داخلي ساختمان را خراب مي‌كند و باعث شوره زدن و سفيدك بر روي سقف پشت بام مي‌شود. بنابراين پيشنهاد ميكنيم كه به جاي قير گوني و ايزوگام كردن پشت بام خود از مايع آب بندي نانو پارس مهر استفاده كنيد زيرا علاوه بر اينكه سطح پشت بام را صد در صد ضد اب مي كند غير قابل اشتعال و غير سمي نيزهست و سازگاري كامل با محيط زيست را دارد.

آب بندي ديواره هاي يك ساختمان

با استفاده از مواد آب بندي نانو حتما ديوار‌ها، سقف و كف‌ها رو آب بندي كنيد، تا مانع رطوبت به داخل ديواره هاي بيروني و دروني ساختمان خود شويد. اين كار باعث بالا رفتن مقاومت ديوار ها در برابر اشعه UV و پوسته پوسته نشدن و ترك نخوردن آن‌ها مي‌شود و در نتيجه، كيفيت و ماندگاري يك ساختمان استاندارد را بالاتر مي‌برد.

آب بندي سرويس هاي بهداشتي

ميدانيد كه اگر آب به داخل و پشت سطوح كاشي‌ها و سراميك هاي سويس بهداشتي نفوذ ‌كند، باعث پوسيده شدن و ترك برداشتن و همچنين بوي نامطبوعي مي‌شود كه بسيار آزار دهنده است. بنابراين استفاده از مايع آب بندي نانو پارس مهر از نفوذ آب به داخل آن‌ها جلوگيري ميكند و مقاومت مصالحي كه در اين محيط ها استفاده مي‌شوند را بالا مي‌رود.

در پايان:

بطور كلي با استفاده از مايع و چسب آب بندي پارس مهر كه داراي ويژگي هاي منحصر بفردي است در وقت و هزينه شما صرفه جويي مي كند، همچنين در استفاده از اين محصول كليه اصول فني و محيط زيستي رعايت شده است.

مايع و چسب آب بندي نانو چيست؟ بهترين مايع آب بندي - پارس مهر


نوشته شده در تاريخ ۱ مرداد ۱۴۰۲ توسط bahare
نظرات (0)
[ ]
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | پشتیبانی: وبلاگدهی آریا
 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی