donyayerang
 
donyayerang

شركت جلاسنج در سال 1358 هجري شمسي توسط مالك و مديرعامل فعلي آقاي كاظم نوارچي تاسيس شد و فعاليت خود را با اولين محصول خود با نام براق كننده فلزات در كارگاهي كوچك آغاز نمود كه از همان زمان مورد استقبال قرار گرفته و با نام جلاسنج نيز شناخته شد, همچنين محصولات ديگر خود را از جمله انواع پوليش هاي اتومبيل و چسب هاي خانكي و صنعتي و انواع بتونه به محصولات خود افزود كه امروزه هر يك از آنها جايگاه ويژه اي در بازار داخلي و صادراتي پيدا كرده اند.

محصولات جلاسنج:

1- پوليش‌ها

پوليش ماشين (اتومبيل) زبر

پوليش اتومبيل زبر (قرمز) جلاسنج يك پوليش خالص ميباشد كه جهت پرداخت كاري خشن و عميق رنگ ماشين مورد استفاده قرار ميگيرد، اين پوليش با خاصيت پرداخت بالا و خشن خود معمولا پس از نقاشي اتومبيل در جهت رفع شره ها و حباب هاي ايجاد شده كاربرد دارد. از اين پوليش همچنين ميتوانيد به منظور رفع خراش هاي عميق ايجاد شده روي رنگ خودرو استفاده نماييد.

پوليش ماشين زبر جلاسنج به دليل خاصيت پرداخت كاري بالا پس از استفاده سطح رنگ را مات و زبر خواهد كرد كه پس از آن ميبايست توسط پوليش نرم و يا پوليش واكس جلاسنج سطح را براق نماييد تا عمل پوليشكاري تكميل گردد.

پوليش زبر جلاسنج با رنگ قرمز اخرايي عرضه ميگردد و در مصارف صنعتي مختلف مانند قالبسازي، مدلسازي و… نيز كاربرد دارد.

 

پوليش واكس ماشين (اتومبيل)

پوليش واكس جلاسنج نوعي پوليش با خاصيت براق كنندگي سيليكوني ميباشد كه كه در عين عمل پوليشكاري عالي، سطح رنگ خودرو را همانند يك بدنه واكس شده درخشان و براق ميكند در حالي كه هيچ چربي روي بدنه ديده نميشود و نيازي به ايجاد چربي توسط واكس نخواهد بود.

استفاده از پوليش واكس جلاسنج باعث ايجاد فيلم محافظ نيز ميشود كه سطح بدنه خودرو را از زيانهاي ناشي از اشعه نور خورشيد در امان قرار ميدهد.

سطح بدنه خودرو پس از استفاده از پوليش واكس جلاسنج درخشندگي بسيار بالا و خيره كننده اي را در قبال بازتاب نور پيدا خواهد كرد كه اين درخشندگي نه تنها با واكس معمولي هيچگاه به وجود نمي آيد بلكه تا مدتها حتي با شستشوهاي مكرر خودرو از بين نخواهد رفت.

خودرويي كه توسط پوليش واكس جلاسنج براق شده باشد به دليل خاصيت منحصربفرد اين ماده، در هنگام بارندگي و خيس شدن سطح بدنه خودرو به واسطه حالت خاص قرارگيري قطرات آب بر روي خودرو جلوه بسيار زيبا و دوست داشتني را ايجاد خواهد كرد (قطره باران).

پوليش واكس جلاسنج عمل پوليشكاري را حتي براي افراد غير حرفه اي آسان ميكند و كمتر باعث خستگي شما خواهد شد و اين خاصيت در هزينه و وقت شما صرفه جويي خواهد كرد تا بتوانيد خود در هر زمان اقدام به پوليش كاري خودروي خود نماييد.

پوليش واكس جلاسنج علاوه بر براق كردن و رفع ماتي سطح رنگ توانايي رفع خراشهاي سطحي روي بدنه را دارا ميباشد.

پوليش واكس جلاسنج همچنين به دليل عدم ايجاد هرگونه چربي جهت براقي بر روي بدنه (بر خلاف واكسهاي معمولي خودرو) نه تنها گرد و غبار و آلودگي را جذب نميكند بلكه سطح خشك و ليز بدنه باعث دفع و سر خوردن گرد و غبار از روي آن ميشود و همچنين شستشوي خودروي شما را به دليل ايجاد سطح صاف و بدون ناهمواري بسيار آسان كرده به طوري كه گاهي تنها با ريختن آب تنها خودروي شما كاملا تميز خواهد شد.

توجه داشته باشيد كه پوليش واكس جلاسنج هيچ گونه مواد واكسي در خود ندارد در حالي كه كليه خصوصيات واكس را پس از پوليشكاري به شما ارائه خواهد داد و به دليل نبود چربي بر روي بدنه خودرو از داغ شدن بيش از حد بدنه در زير نور خورشيد جلوگيري ميكند.

در صورتي كه بدنه خودروي خود را قبلا توسط پوليش ديگري پرداخت نموده ايد و حالا قصد استفاده از خصوصيات پوليش واكس را داريد و يا تصميم به استفاده از پوليش واكس جلاسنج به جاي واكس نهايي يا پوليش نهايي (Final Polish) را داريد، ميتوانيد از پوليش واكس جلاسنج به مقدار كمتر استفاده نموده و از كليه خصوصيات آن بهره مند شويد.

از پوليش واكس جلاسنج ميتوانيد توسط دستگاه پوليشر نيز استفاده نموده تا سريعتر و بهتر به نتيجه برسيد اما توجه داشته باشيد كه استفاده از اين دستگاه نياز به مهارت كافي دارد و در صورت خطا احتمال دارد آسيب جدي به رنگ بدنه خودرو خود برسانيد.

براق كننده فلزات (پوليش فلزات)
پوليش فلزات جلاسنج يك ماده براق كننده ميباشد كه بوسيله مالش توسط پنبه بر روي هر فلزي آن را براق و درخشنده ميكند و زيبايي آن را 100چندان ميكند. پوليش فلزات جلاسنج عمل براق كردن را با سايش ظريف لايه سطحي فلز انجام ميدهيد و به همين ترتيب باعث نمايان شدن سطح نو و تميز فلز ميگردد. پوليش فلزات جلاسنج نه تنها براي پرداخت و براق كردن كليه فلزات مناسب و عالي ميباشد بلكه به عنوان خش بردار سي دي و همچنين جهت چرك برداري كليه سطوح رنگ شده و پلاستيكي لوازم خانگي مانند بدنه مونيتور كامپيوتر نيز كاربرد فراوان دارد.

پوليش ماشين نرم (سفيد) جلاسنج يك پوليش خالص و بدون سيليكون ميباشد كه جهت پرداخت كردن و براق كردن سطح رنگ بدنه خودرو مورد استفاده قرار ميگيرد، پوليش اتومبيل نرم جلاسنج همچنين جهت رفع خراشها و خطوط سطحي رنگ ماشين و ماتي رنگ و همچنين ترميم بخشهاي آسيب ديده رنگ مورد استفاده قرار ميگيرد. از پوليش اتومبيل نرم جلاسنج نيز ميتوان جهت رفع رنگهاي بجا مانده كه بر اثر برخورد با ماشينهاي ديگر ايجاد گرديده است استفاده نمود و همچنين جهت پاك كردن لكه هاي قير در قسمت هاي اطراف گلگير و ركاب خودرو ميتوان از اين پوليش استفاده نمود.

پوليش ماشين (اتومبيل) نرم

پوليش اتومبيل نرم جلاسنج با دانه بندي مناسب خود ميتواند به عنوان پوليش نهايي پس از استفاده از پوليش زبر و يا پوستاب مورد استفاده قرار گيرد.

اين پوليش داراي چربي كنترل شده ميباشد و پس از استفاده فيلم محافظي را ايجاد ميكند كه از سطح رنگ خودرو در مقابل اشعه خورشيد محافظت كرده در حالي كه هيچ چربي از خود باقي نميگذارد.

از اين پوليش ميتوان هم به صورت دستي و هم به صورت ماشيني توسط دستگاه پوليشر استفاده نمود كه استفاده با دستگاه پوليشر به افراد نا وارد توصيه نميشود زيرا كوچكترين اشتباه باعث آسيب رسيدن جدي به رنگ خودرو ميشود.

2- بتونه ها 

ميل پوكس آرام خشك (2ساعته)

خمير دوقلوي جلاسنج بيشترين طرفداران خود را در ميان مدل سازان, ماكت سازان, ترميم كنندگان مجسمه و ظروف عتيقه, صنعتگران و … دارد, و همچنين در منزل براي انواع مصارف از جمله آب بندي حمام و دستشويي, پركردن منافذ و شكافها, موارد ترميمي, گل سازي و… مورد استفاده قرار ميگيرد, علاوه بر آن با توجه به خصوصيات منحصربفرد خميردوقلو, قادر خواهيد بود با استفاده از ذهن خلاق خود موارد استفاده جديد, جالب, و حتي هيجان انگيز و سرگرم كننده اي براي خمير دوقلوي جلاسنج پيدا كنيد.

از جمله دلايل محبوبيت خمير دوقلوي جلاسنج ميتوان راحتي استفاده, انعطاف پذيري, شكل پذيري عالي, سختي و دوام صد ساله پس از خشك شدن, قابليتهاي سنباده خوري و برش, خاصيت رنگ پذيري و كيفيت بالا را نام برد.

ميل پوكس سريع خشك (15دقيقه اي)

خمير دوقلوي جلاسنج بيشترين طرفداران خود را در ميان مدل سازان, ماكت سازان, ترميم كنندگان مجسمه و ظروف عتيقه, صنعتگران و … دارد, و همچنين در منزل براي انواع مصارف از جمله آب بندي حمام و دستشويي, پركردن منافذ و شكافها, موارد ترميمي, گل سازي و… مورد استفاده قرار ميگيرد, علاوه بر آن با توجه به خصوصيات منحصربفرد خميردوقلو, قادر خواهيد بود با استفاده از ذهن خلاق خود موارد استفاده جديد, جالب, و حتي هيجان انگيز و سرگرم كننده اي براي خمير دوقلوي جلاسنج پيدا كنيد.

از جمله دلايل محبوبيت خمير دوقلوي جلاسنج ميتوان راحتي استفاده, انعطاف پذيري, شكل پذيري عالي, سختي و دوام صد ساله پس از خشك شدن, قابليتهاي سنباده خوري و برش, خاصيت رنگ پذيري و كيفيت بالا را نام برد.

خمير ميل پوكس جلاسنج از دو جزء تشكيل شده است كه به محض مخلوط با يكديگر شروع به واكنش نموده و در مدت 15دقيقه گيرايي كامل خود را به دست آورده و پس از 2ساعت قابل بهره برداي ميگردد.

از ميل پوكس سريع خشك جلاسنج ميتوان در ترميمات اضطراري مانند آب بندي لوله در حال نشت و يا درزگيري و قطعه سازي حتي در زير آب و محيط مرطوب و هزاران مورد ديگر استفاده نمود.

ميل پوكس جلاسنج پس از سخت شدن كاملا صلب و يكپارچه ميگردد و دوام و عمري صد ساله در شرايط مختلف آب و هوايي خواهد داشت و همين موضوع طيف كاربردي اين محصول را 100چندان نموده است.

3-چسب ها

چسب دوقلو شفاف

چسب دوقلو 5دقيقه اي فشار قوي شفاف يك چسب دوجزئي بر پايه اپوكسي پلي آميد ميباشد كه در دنيا به عنوان قويترين چسب ها شناخته شده است، اين چسب داراي قدرت فوق العاده و سرعت گيرايي بالا ميباشد و مقاوت فوق العاده اي در برابر شرايط مختلف آب و هوايي دارد، اين چسب كاملا شفاف بوده و براي چسباندن قطعات شفاف مانند ظروف چيني و… بسيار مناسب ميباشد، چسب دوقلوي 5 دقيقه اي شفاف جلاسنج پس از سخت شدن به هيچ عنوان تغيير حجم و رنگ نميدهد و عمر آن هيچ گاه به پايان نميرسد. چسب دوقلوي 5دقيقه اي شفاف جلاسنج در دو جزء آ و ب عرضه ميشود و براي مصرف كافيست از هر دو قسمت به مقدارهاي مساوي (حجمي يا وزني) با يكديگر مخلوط كرده و در مدت زمان 5 دقيقه آن را به مصرف برسانيد.

چسب سنگ

چسب سنگ جلاسنج يك چسب دوجزئي بر پايه پلي استر ميباشد كه جهت چسباندن كليه قطعات سنگي در صنايع، منازل و ساختمان سازي و نماكاري مورد استفاده قرار ميگيرد.

چسب سنگ جلاسنج در ميان گروه مصرف كنندگان خود به دليل داشتن زمان خشك شدن مناسب در فصول مختلف سال داراي محبوبيت بالايي ميباشد به اضافه اين كه قدرت و استحكام نهايي آن بسيار بالا بوده و از كيفيت ظاهري و داخلي بالايي برخوردار ميباشد. چسب سنگ جلاسنج مقاومت خوبي در آب دارد و سرما و گرماي هوا و گذشت زمان تاثيري بر مقاومت آن ندارد. تغيير حجم چسب سنگ جلاسنج آنقدر ناچيز و نامحسوس ميباشد كه در مصارف صنعتي جايگاه خاصي پيدا كرده است و صنعتگران جهت پر كردن منافذ قطعات و مدل سازي و غيره از اين چسب بهره ميبرند.

اين چسب قابليت تراشكاري و سنباده خوري را دارد و مصرف كنندگان قادرند چسب سنگ جلاسنج را قبل از مصرف با رنگ مخلوط كرده تا چسبي با رنگ مورد نياز خود بدست آورند. در صورتي كه با چسب سنگ جلاسنج قطعه سازي كنيد، با همين چسب ميتوانيد قطعات را به يكديگر متصل نماييد.

حلالهاي ضعيف مانند نفت و گازوئيل نميتوانند به اين چسب بعد از خشك شدن صدمه بزنند از اينرو ميتوانيد آنرا در مكان هاي مختلف مورد استفاده قرار دهيد البته بايد توجه داشته باشيد كه وجود حلال و هر ماده ديگري در محلهاي چسب خورده باعث عدم چسبيدن قطعات خواهد شد.

چسب سنگ جلاسنج به همراه جزء دوم خود (سخت كننده) در داخل يك تيوب جداگانه عرضه ميگردد و لازم است كه به ازاء هر مقدار چسب سنگ به مقدار 1٪ از اين سخت كننده با آن مخلوط شود تا شروع به سخت شدن كند. سخت كننده عرضه شده به همراه چسب سنگ جلاسنج با نام (هاردنر) يا (بنزوئيل پراكسيد) شناخته شده است و اين ماده از بهترين مواد اوليه اروپايي و با آخرين تكنولوژي روز دنيا در جهت كيفيت و محيط زيست توليد شده است كه خود باعث كيفيت بخشيدن به چسب سنگ ميشود.

چسب دوقلو فشارقوي

چسب دوقلو 5دقيقه اي فشار قوي جلاسنج يك چسب دوجزئي بر پايه اپوكسي پلي آميد ميباشد كه در دنيا به عنوان قويترين چسب ها شناخته شده است، اين چسب داراي قدرت فوق العاده و سرعت گيرايي بالا ميباشد و مقاوت فوق العاده اي در برابر شرايط مختلف آب و هوايي داشته و همچنين در دماهاي بالا استحكام خود را حفظ ميكند. چسب دوقلوي 5دقيقه اي جلاسنج در دو جزء آ و ب عرضه ميشود و براي مصرف كافيست از هر دو قسمت به مقدارهاي مساوي (حجمي يا وزني) با يكديگر مخلوط كرده و در مدت زمان 5 دقيقه آن را به مصرف برسانيد.

جلافيكس (چسب 123)

جلافيكس يك چسب فوري قطره اي بر پايه سيانوآكريلات ميباشد كه به چسب 123 معروف است, اين چسب كه يك محصول نو در دنياي چسب ميباشد, به دليل همه كاره بودن آن داراي طرفداران زيادي در كليه صنايع و منازل ميباشد به طوري كه تقريبا در هر صنفي مصرف اين محصول وجود خواهد داشت. اين چسب همچنين در بازار با نام هاي مختلفي از جمله “چسب ام دي اف MDF” , “چسب همه كاره” , “چسب قطره اي فوري” و… شناخته شده است كه همگي اين نامها نهايتا يك محصول ميباشند.

جلافيكس داراي دو جزء ميباشد كه شامل چسب و شتاب دهنده (اكتيواتور) ميباشد و به محض برخورد اين دو ماده با يكديگر, چسب در مدت زمان كمتر از 5ثانيه خشك خواهد شد.

يكي از خصوصيات جلافيكس نسبت به محصولات مشابه ديگر ماركها همه كاره بودن آن است به طوري كه تقريبا بر روي كليه اجناس قابل استفاده بوده و آنها را ميچسباند.

فرمول جلافيكس با آخرين تكنولوژي روز دنيا و با كيفيت عالي تهيه شده است و به دليل داشتن عمر طولاني مدتهاي زيادي قابل استفاده خواهد بود و با توجه به طراحي خاص ظرف چسب جلافيكس، مواد داخل آن حتي با استفاده هاي مكرر و با فاصله طولاني خشك نخواهد شد و تا آخرين قطره قابل مصرف ميباشد.

جلافيكس در 4سايز بسته بندي (بزرگ – متوسط – كوچك و ميني) عرضه ميگردد كه هر پك شامل يك بطري چسب + 1قوطي اسپري شتاب دهنده مورد نياز ميباشد.

از چسب جلافيكس همچنين ميتوانيد در مواردي كه نياز به سرعت خشك شدن بالا نداريد به تنهايي (بدون استفاده از اسپري شتاب دهنده) استفاده نماييد كه در اين صورت قدرت نهايي پس از خشك شدن چسب تقريبا 5برابر خواهد شد.

چسب صنعتي اپوكسي (جلاپوكس)
جلاپوكس از نوع پلي آميد با زمان هاي گيرايي متفاوت ميباشند كه به دليل دارا بودن چسبندگي و قدرت بالا, مقامت حرارتي, سرمايي, رطوبتي, لرزشي, خوردگي و… جزء پرمصرف ترين چسبها در صنايع مختلف دنيا ميباشند.

يكي از خصوصيات چسب هاي اپوكسي صنعتي جلاسنج نسبت به سايرين, نسبت مخلوط برابر دو جزء ميباشد كه اين نسبت ميتواند وزني با حجمي در نظر گرفته شود, همچنين جلاپوكس پس از مخلوط شدن و در طي مدت سخت شدن و پس از سخت شدن هيچ گاه تغيير حجم نميدهد و به همان حالت اوليه باقي خواهد ماند.

جلاپوكس قابليت چسباندن بيشتر اكثر قطعات با جنس هاي مختلف را دارد (به غير از قطعات پلاستيكي و پلي اتيلن) و پس از سخت شدن قابليت ماشين كاري, سوراخكاري, سنباده خوري و رنگ آميزي را نيز دارد.

جلاپوكس به طور عمومي در 4نوع مختلف عرضه ميگردد كه تفاوت آنها در زمان خشك شدن, رنگ (فيلردار يا شفاف), غلظت, قدرت و… ميباشد كه انتخاب جلاپوكس مناسب مرتبط با شرايط مصرف و نوع قطعه ميباشد.

بازرگاني خديو نماينده رسمي عامليت توزيع محصولات جلاسنج


نوشته شده در تاريخ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ توسط bahare
نظرات (0)
[ ]
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | پشتیبانی: وبلاگدهی آریا
 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی