donyayerang
 
donyayerang

جديدترين ليست قيمت چسب آب بندي z90 - خريد چسب آب بندي z90 ،چسب آب بندي z90 مايعي شيري رنگ با خاصيت آب بندي ۱۰۰% و بدون نياز به تخريب است كه جايگزين قطعي قير و عايق هاي سنتي مي باشد و پس از خشك شدن روي سطح كاملاً بيرنگ ميشود.اين ماده كه بر پايه رزين هاي آكريليك و با بهره ­گيري از تكنولوژي نانو ساخته شده است، قابليت تركيب در هر نوع دوغاب را به راحتي دارا بوده و پس از اجرا، پيوند قوي با سازه كرده و داراي نفوذ عالي در انواع سطح (حتي آهن و چوب) مي باشد.

z90 دماي ۷۵- الي ۳۵۰+ درجه سانتيگراد را تحمل نموده و سازگار با محيط زيست مي باشد. در مقابل مواد شوينده و اشعه UV و گاز CO2 به شدت مقاوم است. معطر، ضد خزه، جلبك و باكتري بوده و اجازه رشد و تجمع اين مواد را در سطح نميدهد. فشار هاي منفي و مثبت آب را به راحتي تحمل نموده و به عنوان ماده اي همه كاره در صنعت ايزولاسيون شناخته مي شود و مدت زمان خشك شدن چسب z90 بستگي به سطح قابل اجرا و ميزان چسب بستگي دارد.

مزايا Z90

قابل اجرا توسط قلمو و پيستوله، عدم نياز به سيمان كاري و ملات پلاستر پس از اجرا، كاهش ضخامت لايه ايزولاسيون و عدم محدوديت اجرا در ديواره ها و ارتفاعات، عدم تعرق و تورق لايه هاي آب بندي به مرور زمان، عدم آسيب پذيري و سوراخ شدن لايه در مقابل تنش هاي طبيعي سازه و كاهش هزينه هاي كارگري و مصالح، قابليت تركيب با انواع رنگ هاي آكريليك (پايه آب). داراي تاييديه از آزمايشگاههاي تحت نظر وزارت بهداشت جهت استفاده در مخازن آب شرب.

عايق بودن و آنتي باكتريال بودن ( هيچ گونه باكتري در آن نمي تواند فعاليت بكند به عنوان مثال در حمام ديده ايد كه درزهاي كاشي و سراميك ابتدا زرد شده و كم كم به سياهي ميگرايد كه در نتيجه ي فعاليت باكتري هاست ) . با اعمال يك لايه از اين ماده هيچ گاه بين كاشي هاتان سياه نخواهد شد و ديگر ديواره ي استخر شما از هجوم خزه ها نجات خواهد يافت بنابر اين سال ها ديواره ي استخر شما همچون روز اول خواهد ماند . شما درب هاي چوبي داخل حمام را بدين وسيله براي هميشه از نفوذ آب نجات خواهيد داد . اعمال يك يا دو لايه بر روي چوب مثل ابن است كه يك لايه پلاستيك شفاف روي اين در كشيده ايد .

Z90 خاصيت ارتجاعي و نرمي دارد و بيشتر براي داخل محصولات به كار ميرود همچون رنگ پلاستيك و آكريليك

شما با مخلوط كردن مايع z90 و رنگ هاي آكريليك و پلاستيك رنگي كاملا ضد آب خواهيد داشت

موارد مصرف Z90

بروي كليه سطوح نفوذپذير مانند سيمان، بتن، سنگ، گچ، آجر، چوب و … قابل اجرا بوده و در موارد زير كاربرد دارد:
الف : استفاده جهت عايق
اين ماده اغلب به عنوان topcoat جهت پوشش نهايي و عايق نمودن سطوحي مثل استخر، نماهاي ساختمان، مخازن بتني آب شرب يا سپتيك، بام و روف گاردن، سرويس بهداشتي، تراس، پاركينگ و …. استفاده مي شود. چسب آب بندي Z90 در ضخامت هاي بين ۳۰۰ ميكرون تا ۵ ميليمتر قابل اجرا مي باشد.

ب : استفاده جهت رزين
اين ماده را ميتوان جهت رزين نمودن كليه مكان ها و نماهايي كه رنگ و ظاهر كار نبايد تغيير كند، با نسبتي از آب (بسته به نوع كار) تركيب و با قلمو يا پيستوله اجرا نمود.

بديهي است كه استفاده محصولات برروي سطوح نفوذ ناپذيري مانند سنگ هاي صيقلي و از قبل رزين شده، سطح لعاب دار كاشي و سراميك، چوب غير خام و كليه سطوحي كه با رنگ يا افزودني هاي پايه نفتي (انواع تينر، قير، ايزوگام و ساير مشتقات نفتي) از قبل كاور شده اند، بصورت مستقيم امكان پذير نمي­باشد. لذا قبل از اجرا مي بايست اين لايه ها برداشته شوند.

با توجه به قدرت بالاي واترپروفي و مقاومت در برابر فشار هاي منفي و مثبت آب، محصول Z90 بالاترين مصرف و كاربرد را در بخش ايزولاسيون هاي تخصصي دارد.

آماده سازي محل اجراي چسب آب بندي 

بر روي كليه سطوح سيماني، بتني، سنگي، گچي، آجري، چوبي و … قابل اجراء مي باشد.
از محكم بودن سطح نهايي، عدم نشست و عدم وجود ترك هاي سطحي يا عمقي در لايه زير سازي، اطمينان حاصل نماييد. (ترميم ترك هاي سازه با استفاده از محصول NSG N50 و قبل از انجام مراحل آب بندي صورت مي­گيرد)

سطح سازه را از هرگونه آلودگي(چربي، گرد و غبار، مواد نفتي همچون روغن قالب و رنگهاي روغني، روكش قديمي و …)پاكسازي نموده و با استفاده از روش آب افشاني سطح بتن يا ملات را از قبل پاكسازي نماييد.

يكي ديگر از مواد آب بندي نانو بسيار مرغوب و اصل در ايران كه ضمانت كيفيت و اصل بودن كالا را دارد چسب آب بندي نانو PM30 پارس مهر است
چسب آب بندي نانو PM30 پارس مهر يكي از چسب هاي با كيفيت پارس مهر وابسته به صنايع رنگ و رزين صناديد است كه عضو انجمن بتن ايران مي باشد.

چسب PM30 حالت مايع دارد كه بر پايه رزين اكريليك و بايندرهاي تخصصي با استفاده از فناوري و تكنولوژي نانو ساخته و توليد شده است و صد در صد خاصيت ضد آب دارد و جهت آب بندي و ايزولاسيون كليه مكان هاي آب گير و مرطوب استفاده مي شود.

طبق آزمايشات صورت گرفته روي چسب آب بندي نانو پلاس پارس مهر و ديگر محصولات موجود در بازار كارخانه رنگ و رزين پارس مهر به شما تضمين صد در صد كيفيت PM30 را مي دهد و همانند اين محصول با اين كيفيت در بازار وجود ندارد.

يكي ديگر از شاخصه هاي خيلي مهم كه موجب تمايز اين چسب با چسب هاي ديگر شده است خاصيت ضدجلبك بودنش است كه مانع تجمع جلبك ها و باكتري ها و رشد و تكثيرشان مي شود.

ويژگي هاي چسب آب بندي نانو پلاس PM30 پارس مهر :
مقاوم در برابر كليه مواد اسيدي، قليايي و شوينده ها مي باشد
مقاوم در برابر فشارهاي مثبت و منفي آب و چسبندگي بسيار زياد
مقاوم در برابر رشد جلبك و باكتري
كاملا سازگار با محيط زيست مي باشد.
آنتي باكتريال و آنتي UV
جايگزين بسيار مناسب عايق هاي سنتي ( قيرگوني و ايزوگام )
آب بندي و ايزولاسيون قوي و 100%
طول عمر بالا
مطابق استاندارد هاي : ASTM C 1059 , C 1042 , C 1440
موارد استفاده و مصرف مايع آب بندي نانو پلاس PM30 :
آب بندي و ايزولاسيون 100% كليه سطوح سيماني، گچي و … در حال ساخت (جايگزين قيرگوني و ايزوگام)
زيرسازي، نرمه كشي و مقاوم سازي مكان هاي آب گير و در معرض نم و رطوبت.
استفاده در دوغاب جهت بندكشي، نصب يا ترميم
قابليت تركيب در رنگ هاي اكريليك به جاي آب
استفاده در ملات ها جهت آب بندي استخرها و مخازن بتني.

روش عمومي اجرا مايع آب بندي نانو

(روش هاي اجرايي با توجه به محل اجرا ممكن است متفاوت باشد.)
محلول A: در تمامي مراحل، يك واحد مايع آب بندي نانو با يك واحد آب تركيب مي شود كه جهت سهولت اين تركيب را به اختصار محلول A مي­ناميم.

الف: آب بندي ۱۰۰% سطوح سيماني (روش ۲۲۲)

محلول A را با قلمو روي سطح، دو دست به فاصله خشك شدن لايه قبلي، اجرا نماييد.
يك واحد سيمان و دو واحد پودر سنگ الك شده (سيليس ميكرونيزه) را بصورت جداگانه با هم تركيب نموده آن را به محلول A اضافه نماييد سپس دوغاب روان به دست آمده را با قلمو روي سطح، دو دست به فاصله خشك شدن لايه قبلي، اجرا نماييد.
مرحله يك را مجدداً اجرا نماييد.
ب: آب بندي رنگ (رنگ ضد آب)

اگر مايل به رنگ كردن سازه هستيد، مي­توانيد در مرحله سوم از تركيب سه واحد رنگ اكريليك (پايه آب)، با يك واحد محصول Z90 استفاده كنيد.

ج: آب بندي و رزين نما

محلول A را با قلمو يا پمپ روي سطح، دو دست به طور كامل و با فاصله خشك شدن ظاهري لايه اول اجرا نماييد.

ميزان مصرف تقريبي مايع آب بندي نانو نما
براي هر متر مربع آب بندي، ۶۰۰ سي سي و براي هر متر مربع رزين ۳۰۰ سي سي

ميزان تركيب تقريبي مايع آب بندي نانو نما
يك واحد مايع آب بندي نانو + يك واحد آب

جهت محافظت از محصول براي مدت طولاني، آن را بصورت خالص و بدون تركيب با هيچگونه افزودني (حتي آب) نگهداري كرده و درب ظرف را محكم ببنديد.

ما در ايران چسب مفتخريم كه خريد انواع محصولات چسب و مايع آب بندي نانو از اقصي نقاط كشور را پوشش مي دهيم.


نوشته شده در تاريخ ۲۱ آذر ۱۴۰۲ توسط bahare
نظرات (0)
[ ]
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | پشتیبانی: وبلاگدهی آریا
 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی