donyayerang
 
donyayerang

بازرگاني و پخش چسب خديو از سال 1375 تا كنون در زمينه پخش رنگ و چسب در استان البرز آغاز به كار نموده و با افتخار دارنده نمايندگي از كمپاني هاي بزرگ ايراني و خارجي ميباشد و آماده عرضه محصولات در برندهاي مطرح داخلي و خارجي به سراسر ايران است.

بازرگاني چسب خديو با بهره مندي از دانش فني روز و تجارب متخصصين آخرين محصولات كمپاني هاي ايراني و خارجي را بصورت مستقيم از كارخانه با نازلترين قيمت در اختيار شما مشتريان بزرگوار در سراسر كشور قرار ميدهد و طي فعاليتهاي مستمر و تلاش هاي شبانه روزي و بي وقفه و با اثبات شايستگي خود در اين زمينه، توانسته به عنوان يكي از فعالان بزرگ و معتبر در اين عرصه باشد.

اين مجموعه در بخش مشاوره و بازرگاني در حال حاضر بعنوان يكي از بزرگترين شركت هاي بازرگاني و تامين انواع چسب در خاورميانه مي باشد كه توانسته است از تامين انواع مختلف چسب تا ارسال محصول به دست مصرف كننده و خدمات پس از فروش و مشاوره در صنعت چسب را به خود اختصاص دهد.

سبد محصولات بازرگاني خديو با بيش از 5000 نوع كالا از قبيل انوع چسب هاي صنعتي، ساختماني و ابزارآلات مربوطه در اين زمينه ميباشد.
اين مجموعه در سال 1400 به شركت فيدار صنعت خديو تبديل شده و با نام هاي تجاري بازرگاني خديو به فعاليت مي پردازد و همچنين با اهداف بلند و نگاه به آينده همراه و همگامتان است.

بازرگاني چسب خديو به جهت رفاه حال شما همراهان عزيز و تسريع در امر ارسال، با به كارگيري پرسنلي مجرب و ناوگاني مجهز و متعدد، براي انتقال محصولات به تمامي مناطق و استانهاي كشور با برنامه ريزي منظم و بدون محدوديت وزني و زماني ، به صورت رايگان تا باربري آماده خدمت رساني مي باشد.

بازرگاني فيدار صنعت خديو در انبار خود داراي تنوع زيادي از انواع چسب ها براي تمام سطوح مي باشد كه آماده فروش و پخش به سراسر ايران هستند ازجمله:

چسب سينا:

شركت صنايع چسب سينا ، شركتي است با توليد و ارائه محصولاتي با كيفيت بالا ، قيمت مناسب و ارائه خدمات مشاوره اي به مشتريان رابطه اي مطلوب با مصرف كنندگان را پايه گذاري نمايد.
هم اينك توان بالاي توليد ، اين امكان را فراهم نموده است كه نيازهاي مشتريان با تنوع محصولات برآورده شود.
توليدات اين شركت شامل انواع چسب هاي مايع و نواري ، قابل مصرف در صنايع كفش و چرم ، سراجي (كيف و چمدان) ، مبلمان و لوازم اداري ، خودرو ، بسته بندي ، پوشش هاي كف ، ساختمان ، برق و الكترونيك ، چوب ، صحافي و مصارف عمومي مي باشد.
سينا، ايران، چارق، تايگر و كيهان نام هاي تجاري و ثبت شده محصولات شركت صنايع چسب سينا هستند.

 

چسب آرازيم:

چسب 123 ارازيم از سيانواكريلات توليد ميشود. سيانواكريلات يك ماده شيميايي است كه در ساخت چسب هاي قطره اي قوي بسيار كارامد و مناسب است. چسب هاي 123 هم به دليل وجود همين ماده سريعا خشك شده و به چسب هاي فوري شهرت دارند.

روي سطوحي از قبيل سطح چوبي MDF،سطح پلاستيكي، سطوح كائوچو، سطح فلزي، سطح چوبي نئوپان، سراميك و سنگ، براي اتصال مدارات الكترونيكي و سطح چرمي استفاده مي شود.

اسپري فوم آرازيم براي تثبيت و عايق كردن چهارچوب هاي درب و پنجره، پر كردن منافذ روي ديوار ها، درزگيري منافذ اتصالات و فضاهاي خالي، عايق كردن خروجي هاي لوله هاي آب و كابل هاي برق و…. استفاده ميشود.

چسب ويستا:

چسب ويستا داراي ساختار سيليكوني مي باشد و مي تواند فضاهاي خالي پنجره، شيشه، آينه، آلومينيوم، كاشي، سرويس هاي بهداشتي و سرويس هاي آشپزخانه و غيره را چسبانده و درزگيري كند. از ويژگي‌هاي چسب اكواريوم مي‌توان مقاومت خوب، چسبندگي و دوام، رنگ پذيري و ضد قارچ بودن را نام برد.

چسب آكواريوم ويستا فيكس

چسب آكواريوم ويستا فيكس

محصولات چسب پارس:

شركت شيميائي پارس چندين سال تجربه در توليد انواع چسبهاي صنعتي بسيار مرغوب همراه با خدمات فني مطلوبي دارد اين شركت محصولات متنوع و با كيفيتي دارد كه مي توان به موارد زير اشاره كرد :

چسب صنعتي پارس 8888 ، چسب پي يو 9999 ، چسب صنعتي پارس 5005 ،چوب سوپر 3000 ، حلال صنعتي پارس، استون پارس و صحافي ب 50

ليست قيمت چسب پارس - پخش چسب خديو

ليست قيمت چسب پارس – پخش چسب خديو

محصولات ايران چسب:

شركت توليدي ايران چسب با افتخار اعلام ميدارد اين گروه توليدي باحدود 800 پرسنل در توليد انواع نوارچسب بسته بندي و محصولات پلي اتيلن جايگاه ويژه اي را درتهيه و تامين نياز مشتري با كيفيتي برتر كسب نموده است و باعث جلب رضايت مشتريان ومصرف كنندگان قرارگرفته است.

ليست قيمت ايران چسب - پخش چسب خديو

ليست قيمت ايران چسب – پخش چسب خديو

چسب 123 :

محصولات چسب شمال:

چسب شمال از سال ۱۳۶۱ يكي از شناخته‌ شده‌ ترين توليد كننده‌هاي رزين، چسب و محصولات شيميايي در كشور است
شركت صنايع شيميايي رزين و چسب شمال (سهامي خاص) در سال ۱۳۶۱ تأسيس و شروع به‌كار نموده است، با برنامه‌ريزي اصولي و صحيح اين شركت توانست ظرف مدت كوتاهي به يك توليد كننده چسب و رزين با‌كيفيتي قابل رقابت با توليد كنندگان خارجي تبديل گردد.
با توليد چسب‌هاي بر پايه ديسپرسيون پلي وينيل استات مانند چسب چوب استاندارد، صحافي، بسته‌بندي فعاليت شركت شروع و به ترتيب در سال ۱۳۶۵ توليد چسب‌هاي حرارتي و سپس از سال ۱۳۷۱ توليد رزين‌هاي‌ امولسيون پلي وينيل استات به مجموعه محصولات اين شركت اضافه گرديد.

چسب جلاسنج:

شركت جلاسنج در سال 1358 تاسيس شد و فعاليت خود را با اولين محصول خود با نام براق كننده فلزات آغاز نمود كه مورد استقبال قرار گرفته و با نام جلاسنج شناخته شد, همچنين محصولات ديگر خود را از جمله انواع پوليش هاي اتومبيل و چسب هاي خانگي و صنعتي و انواع بتونه به محصولات خود افزود كه امروزه هر يك از آنها جايگاه ويژه اي در بازار داخلي و صادراتي پيدا كرده اند.

محصولات جلاسنج عبارتند از:

پوليش ها: شامل پوليش ماشين (اتومبيل) زبر، پوليش واكس ماشين (اتومبيل)، براق كننده فلزات (پوليش فلزات)، پوليش ماشين (اتومبيل) نرم

ليست قيمت جلاسنج - بازرگاني خديو

ليست قيمت جلاسنج – بازرگاني خديو

 

بتونه ها: شامل ميل پوكس آرام خشك (2ساعته)، ميل پوكس سريع خشك (15دقيقه اي)

بتونه جلاسنج - بازرگاني چسب خديو

بتونه جلاسنج – بازرگاني چسب خديو

 

چسب ها: شامل چسب دوقلو شفاف، چسب سنگ، چسب دوقلو فشارقوي، جلافيكس (چسب 123)، چسب صنعتي اپوكسي (جلاپوكس)

چسب جلاسنج - پخش چسب خديو

چسب جلاسنج – پخش چسب خديو

 

چسب قوام:

شركت شيميايي قوام كار (سهامي خاص)، توليد كننده چسب هاي صنعتي،رنگ و رزين وينيل استات با بيش از سه دهه فعاليت صنعتي و توليدي يكي از پيشگامان صنعت چسب در ايران ميباشد. يكي از محصولات قوام چسب آهن قوام مي باشد كه در صنايع اتومبيل ، صنايع دستي ، واشربندي ، اتصالات مكانيكي و صنعتي و كليه اتصالاتي كه در آن ضريب كششي وجود ندارد استفاده مي شود.

چسب بل:

چسب دلتا:

شركت صنايع شيميايي ممتاز بل گستر (چسب دلتا) در سال 1380 ،بعد از 40 سال سابقه درخشان در توليد چسب تاسيس و راه اندازي شده است. اين شركت توليد كننده انواع چسبهاي صنعتي، عمومي و ساختماني جهت مصارف مختلف مي باشد كه از لحاظ كيفيت مطابق با استاندارد هاي جهاني و قابل رقابت با محصولات مشابه خارجي است. چسب دلتا درطي دوران فعاليت، با تاكيد بر توسعه و بهبود سطح كيفيت محصولات و با تكيه بر واحد كنترل كيفي و آزمايشگاه مجهز ضمن بهره گيري از نيروي انساني كارآمد، محصولاتي منطبق با نيازهاي مشتريان جهت مصارف گوناگون را توليد و عرضه مي نمايد.

چسب رازي:

صنايع شيميايي رازي، نامي شناخته شده در عرصه توليد انواع چسبهاي صنعتي،خانگي و بسته بندي است. اين شركت كه با فعاليت بخش خصوصي شكل گرفته است.

ليست قيمت چسب رازي - بازرگاني چسب خديو

ليست قيمت چسب رازي – بازرگاني چسب خديو

چسب درسا:

از افتخارات ما اين است كه جزء پيشكسوت ها در پخش چسب در ايران هستيم و آماده خدمت رساني به شما عزيزان در خريد چسب و سفارش آن به صورت آنلاين در تمام مناطق و استان هاي ايران هستيم. شما ميتوانيد از طريق تماس با كارشناسان فروش ما و يا از طريق سايت پخش چسب خديو از آخرين، به روزترين و دقيق ترين قيمت چسب مورد نظرتان باخبر شويد و همان لحظه خريد خودتان را ثبت كنيد.

مي توان گفت كه شركت پخش چسب خديو تقريبا نمايندگي تمام برندهاي چسب در ايران را دارد و اين به اين معناست كه شما ميتوانيد چسب دلخواه خود را از بازرگاني فيدار صنعت خديو با پايين ترين قيمت خريداري كنيد.

پخش چسب خديو با سايت به روز و بسيار قوي كه دارد مي تواند تمام نياز هاي شما را برطرف كند شما براحتي مي توانيد پخش رنگ خديو را در گوگل سرچ كنيد و وارد سايت خديو شويد و ليست قيمت به روز برند مورد نظر خود را ببينيد و ثبت سفارش كنيد و بار چسب تان را در محل كار خود تحويل بگيريد.

مشتريان وفادار ما به دلايل زير ترجيح مي دهند كه خريد رنگ، چسب و ابزار چسب شان را از پخش چسب خديو انجام دهند كه عبارتند از:
  • پايين ترين و منصفانه ترين قيمت در مقايسه با قيمت هاي موجود در بازار.
  • پاسخ گويي 24 ساعته و مشاوره رايگان با كارشناسان ما در انتخاب بهترين چسب براي شما.
  • تضمين اصل بودن و كيفيت چسب هايي كه سفارش مي دهيد.
  • پاسخ گويي و امكان ثبت سفارش در تمام فضاهاي مجازي و همچنين سايت پخش رنگ خديو.
  • شامل كامل ترين موجودي انواع چسب و برندهاي چسب.
  • صرفه جويي در وقت.

بازرگاني فيدار صنعت خديو در انبار خود داراي تنوع زيادي از انواع چسب ها براي تمام سطوح است كه آماده فروش و پخش به سراسر ايران هستند ازجمله:

  • مصارف عمومي 

اين چسب ها بيشتر در انجام كارهاي روزانه به كار مي رود و به راحتي و بدون نياز به مهارت خاصي اجرا مي شود و براي كار كردن با آن ها به هيچ ابزار ويژه اي نيازي نيست.

  • ساختماني

شامل چسب ها، درزگيرها و فوم هايي مي شود كه بر پايه مواد مختلف از قبيل پلي اورتان، سيليكون، پليمرهاي هيبريدي و اكريليك ها هستند و در بخش هاي محتلف ساختماني كارآيي به سزايي دارند.

  • خودرو

شامل چسب ها، درزگيرها و اسپري هايي مي شوند كه هر كدام در قسمت هاي مختلف خودرو مورد استفاده قرار مي گيرند. اين محصولات در صنعت خودروسازي جهت ساخت، انجام امور تعميرات و نگهداري از اتومبيل ها، به كار مي روند.

  • پوشش‌ها

شامل محصولاتي بر پايه پلي اورتان و پلي يوريا مي شود كه هم بصورت تك جزئي و هم بصورت دو جزئي براي محافظت از سطوح بزرگ در برابر خوردگي و ساير آسيب ها هستند.

  • مصارف بهداشتي

شامل درزگيرهايي مي شود كه اختصاصا براي درزگيري اماكن بهداشتي طراحي شده اند. مهم ترين ويژگي اين درزگيرها، مقاومت در برابر رشد انواع قارچ و كپك است كه وجه تمايز آن ها در مقايسه با ساير محصولات به شمار مي رود.

  • صنعت چوب 

در صنعت توليدات چوبي بكار مي روند و از از قدرت چسبندگي بالايي برخوردارند. همچنين اين چسب ها اغلب مقاومت خوبي در برابر آب و رطوبت دارند.

  • روان كننده

شامل اسپري ها با فرمولاسيون قوي ميباشند كه از ساده ترين امور تا صنايع سنگين قابل استفاده هستند و با نفوذ و چسبندگي عالي به سطوح و قطعات باعث روان سازي و بهينه كردن عملكرد آن ها مي شوند.

  • ضدحريق

شامل فوم و درزگيرهايي مي باشد كه با تركيبات شيميايي متفاوت براي موقعيت هاي مختلف قابل استفاده هستند و بدين ترتيب نه تنها منجر به ترميم درزها و اتصال مي شوند بلكه در برابر آتش سوزي نيز مقاومت بالايي داشته و در اين راستا محافظت خوبي بعمل مي آورند.

  • مقاوم سازي

شامل چسب كاشت بولت مي شود كه جايگزين تكنيك انكر مكانيكي شده است. در اين روش كاشت و تثبيت انواع بولت و ميلگرد به روش شيميايي و به كمك اين چسب دو جزئي انجام مي شود و در نتيجه بسياري از محدوديت هاي روش مكانيكي را بر طرف مي سازد.

  • مصارف صنعتي

شامل اسپري ها و چسب هايي مي شود كه جهت محافظت، روانكاري و چسباندن قطعات مختلف مربوط به ماشين آلات به كار مي روند كه بطور اختصاصي جهت امور صنعتي و ويژه اي طراحي شده اند و براي كارهاي متداول روزمره، كارآيي ندارند.

  • محافظت‌كننده ها

شامل اسپري هايي مي باشد كه با تكنولوژي پيشرفته اي طراحي شده اند و به واسطه كيفيت و فرمولاسيون شان، براي حل مشكلات متعدد در صنايع مختلف از جمله فلزات و اجسام آهني به كار مي روند.

  • پاك‌كننده‌ها

شامل اسپري هايي مي شود كه با فرمولاسيون مختلف جهت پاك كردن آلودگي ها از سطوح مورد استفاده قرار مي گيرند. اين اسپري ها با تركيبات شيميايي قوي خود هر گونه رنگ، چربي و آلودگي مزاحمي را بخوبي پاك كرده و با تبخير سريع، كمترين اثري از خود بجا نمي گذارند.

  • ابزارها

سخن آخر

پخش چسب خديو با شعار تغيير را با ما احساس كنيد در راستاي رضايت مشتريان خود تلاش مي كند و در آخر شما مشتريان و همراهان عزيز مي توانيد با كيفيت ترين چسب ها را از ما با ضمانت اصالت چسب در كوتاه ترين زمان ممكن سفارش دهيد. پس براي ثبت سفارش و ديدن ليست قيمت هاي به روز كافيست به سايت بازرگاني خديو سر بزنيد و يا با كارشناسان فروش تماس حاصل فرماييد.


نوشته شده در تاريخ ۲۸ تير ۱۴۰۲ توسط bahare
نظرات (0)
[ ]
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | پشتیبانی: وبلاگدهی آریا
 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی