donyayerang
 
donyayerang

رنگ اكريليك همه كاره پارسامين پارس مهر كد 600 دبه يكي از محصولات باكيفيت كارخانه صنايع شيميايي صناديد با سابقه اي بيش از نيم قرن در توليد رنگ هاي ساختماني است. اين محصول از مرغوبترين و با كيفيت ترين مواد اوليه زير نظر مهندسان خبره شيمي ساخته شده و بر پايه رزين اكريليك پايه آب ميباشد كه به عنوان لايه نهايي جهت رنگ آميزي داخل و نماي ساختمان مورد استفاده قرار ميگيرد .

يكي از مزيت هاي مهم و برتري كه رنگ پارسامين پارس مهر دارد اين است كه واقعا در عمل، همه كاره است يعني شركت پارس مهر با تضمين صد در صد به شما مشتريان عزيز اين محصول را پيشنهاد ميكند و از اين رنگ همه كاره همانطور كه از اسمش پيداست در همه جا از جمله داخل ساختمان (سقف و ديوار)، خارج ساختمان، نما و همچنين در فضا و محيط هاي مرطوب كه نياز به رنگ داشته باشد با پوشانندگي خيلي عالي قابل استفاده مي باشد.

از رنگ پارسامين كد 600 مي توان بر روي سطوح گچي، سيماني، بتوني و سنگي (با زيرسازي مناسب ) و همچنين در فضاي مسكوني و اماكن پرتردد مانند مدارس، دانشگاهها و ترمينال ها استفاده كرد.

نكته: رنگ اكريليك همه كاره پارسامين پارس مهر كد 600 براي فضاهاي داخلي و خارجي مناسب است.

ويژگي هاي رنگ اكريليك همه كاره پارسامين پارس مهر كد 600 دبه به شرح زير مي باشد:

بر پايه ي آب است.
بدون بو و دوستدار محيط زيست مي باشد.
چسبندگي بسيار مناسبي دارد.
سرعت خشك شدن بالايي دارد.
پوشش بالا
اجراي آسان و سريع
عاري از هرگونه سرب و خشك كننده هاي مضر مي باشد.
براي اجراي رنگ آكريليك پارسامين پارس مهر بايد سطح مورد نظرتان را به روش زير آماده سازي كنيد:

سطوح مورد نظرتان را از هرگونه آلودگي پاك كنيد، در صورت نياز با استفاده از بتونه پارس مهر سطح را بتونه كاري كرده و بعد از سمباده كاري، گرد و غبار به وجود آمده را به صورت كامل از سطوح پاك نماييد و از سيلر زيرسازي زيرنگ محصول شركت پارس مهر جهت اشباع نمودن استفاده كنيد و سپس شروع به رنگ آميزي كنيد، براي تغيير رنگ (فام) و رسيدن به رنگ دلخواه ترجيحا از مادر رنگ هاي پارس مهر استفاده كنيد.

روش اجراي رنگ اكريليك پارسامين بصورت زير است:

پس از باز شدن درب فلزي حاوي رنگ اكريليكي پايه آب كد 600 ، آن را كاملا هم زده و به مقدار مورد نياز آب اضافه كرده و دوباره هم بزنيد، سپس شروع به رنگ آميزي كنيد. توجه داشته باشيد كه مي توانيد از ابزارهايي مانند قلم مو، غلتك و همچنين اسپري براي اجرا استفاده كنيد.

رنگ اكريليك همه كاره پارسامين پارس مهر كد 600 دبه - فروشگاه ايران رنگ

شرايط نگهداري رنگ اكريليك همه كاره پارسامين پارس مهر كد 600 دبه :

در محيطي خشك و خنك و دور از تابش مستقيم نور خورشيد و در دماي 5+ تا 45+ درجه سانتيگراد نگهداري شود. بهترين زمان مصرف تا يكسال پس از تاريخ توليد در ظروف در بسته مي باشد.


نوشته شده در تاريخ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ توسط bahare
نظرات (0)
[ ]
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | پشتیبانی: وبلاگدهی آریا
 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی