donyayerang
 
donyayerang



اين مجموعه از سال 1375 تا كنون در زمينه پخش رنگ و چسب در استان البرز آغاز به كار نموده و طي فعاليتهاي مستمر و تلاش هاي شبانه روزي و بي وقفه و با اثبات شايستگي خود در اين زمينه، توانسته به عنوان يكي از فعالان بزرگ و معتبر در اين عرصه باشد.
با پشتيباني و حمايت شما همكاران عزيز و نيز با بهره مندي از كادري مجرب و كارشناسان متخصص با ارائه دانش فني و همچنين توسعه ي شبكه خود و نامحدود بودن تهيه و نگهداري و گستردگي محصولات، مفتخر به كسب نمايندگي برندهاي انحصاري و توزيع بي نظير آن در سراسر كشور گرديده است.
سبد محصولات بازرگاني خديو با بيش ز 5000نوع كالا از قبيل انوع رنگ ها و چسب هاي صنعتي، ساختماني و ابزارآلات مربوطه در اين زمينه ميباشد.
اين مجموعه در سال 1400 به شركت فيدار صنعت خديو تبديل شده و با نام هاي تجاري بازرگاني خديو به فعاليت مي پردازد و همچنين با اهداف بلند و نگاه به آينده همراه و همگامتان است.
ارسال رايگان
بازرگاني خديو به جهت رفاه حال شما همراهان عزيز و تسريع در امر ارسال، با به كارگيري پرسنلي مجرب و ناوگاني مجهز و متعدد، براي انتقال محصولات به تمامي مناطق و استانهاي كشور با برنامه ريزي منظم و بدون محدوديت وزني و زماني ، به صورت رايگان آماده خدمت رساني مي باشد.




نوشته شده در تاريخ ۹ آبان ۱۴۰۱ توسط bahare
نظرات (0)
[ ]
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | پشتیبانی: وبلاگدهی آریا
 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی