donyayerang
 
donyayerang

شركت مجتمع صنايع رنگ سحر (سهامي خاص) فعاليت خود را از سال 1365 در زمينه توليد وساخت انواع رنگهاي ساختماني و صنعتي، آغاز نمود، با توجه به شرايط حا كم بر كشور، در آن دوره ، ( نظير جنگ تحميلي و تبعات آن) و حتي سالها پس از آن ، مديران جوان شركت ، مصمم گرديدند تا همه توان خود را در جهت نيل به اهداف عاليه شركت كه همانا ، توليد محصولات با كيفيت مطلوب مطابق با الزاما ت استاندارد ملي و نيازهاي بازار، و جلب رضايت مشتريان خود، به كار گيرند كه خوشبختانه تا كنون نيز، با اتكا به نيروي لايزال الهي و تلاشهاي مستمر، موفق گرديدند در توسعه اين صنعت گام هاي موثري برداشته و جايگاه مناسبي را در صنعت رنگ كشور و حتي در زمينه صادرات رنگ به كشور روماني (در يك دوره چند ساله) كسب نمايند .

از آنجائيكه مديران شركت، مشتريان خود را سرمايه هاي اصلي شركت ميدانند، پيوسته كوشش نموده اند تا جهت رفع نيازهاي آنان، ضمن بالا نگه داشتن سطح كيفي محصولات موفق به جلب رضايت و اعتماد مشتريان در اين صنعت گرديدند، حتي در مراحل مختلف نوسانا ت نرخي بازار، متحمل پرداخت ما به التفاوت ريالي گرديدند تا فشار مالي كمتري بر مشتريان وارد آيد.

همچنين مسأله كارآفريني و ايجاد اشتغال و جذب نيروهاي متخصص و تربيت نيروهاي جوان نيز هميشه مورد توجه خاص مديران شركت قرار داشته و دارد. همچنين توجه و رعايت كليه قوانين وضع شده از سوي وزارت كار و صنايع از ديگر برنامه هاي مد نظر مديريت شركت بوده ، چنانچه انتخاب شركت رنگ سحر در سال 1375 از سوي وزارت صنايع ، به عنوان واحد كارآفرين- انتخاب مديريت شركت به عنوان مدير نمونه و دريافت تنديس تقدير در امر فرهنگ و صنعت از سوي وزارتخانه هاي كار و صنايع در سالهاي 1381 و 1382 – دريافت تقديرنامه از اداره كار و امور اجتماعي استان البرز مبني بر قدرداني از مديريت شركت بابت حسن اجراي قوانين و مقررات كار و پرداخت به موقع حقوق و مزاياي پرسنل در سال 1389 – دريافت تنديس بهترين برند خاورميانه از سوئيس – دريافت تنديس ديموند در جشنواره مديريت توزيع و پخش در سالهاي 1388 و 1390 ، ره آورد اين تلاش پيگير بوده است.

داشتن نشان استاندارد ملي براي محصولات، دريافت استاندارد بين المللي ISO از سال 1377 كه هر ساله توسط شركت DNV مورد ارزيابي و كنترل قرار مي گيرد نيز، از ديگر موفقيت هاي شركت به شمار ميرود. هم اكنون با تقويت و گسترش واحد R&D (تحقيق و توسعه) اين شركت قادر است همگام با جديدترين تكنيك هاي روز دنيا ، ضمن حفظ كيفيت محصولات خود ، علاوه بر توليد كليه رنگهاي صنعتي ، ساختماني، اسپري و اسپري چسب ، پاسخ گوي نيازهاي مشتريان طبق سفارشات خاص نيز باشد.

تضمين كيفيت :

سحر اولين دارنده گواهينامه بين المللي ISO 9001-2008 در صنايع رنگسازي
تضمين كيفيت (Quality) روشي است براي سنجش وضعيت محصول با وضعيت از پيش تعريف شده و يا استاندارد هاي متداول محيط توسعه . در اين عمل ، با تهيه برنامه هاي تست و كنترل (Test Plan) ، اين عمل در انتهاي هر مرحله از دوره زندگي محصول انجام شده و در نهايت نيز ، ضمن كنترل ، شماره نسخه تعيين شده و داراي كد (Version) مي گردد . سپس قابل خروج از سازمان مي باشد . اين روال داراي متدها و روشهاي مدرن خاص خود بوده و به مرور زمان ، توسط تحقيقات آكادميك انجام شده در دنيا ، تكميل مي گردد .اين گونه خدمات بعنوان جزئي جدا نشدني از چرخه توليد سيستم شده و بيشتر شركتها ، مجبور به استفاده از اين روش و يا مشابه آن مي باشند .

پخش و فروش تمامي رنگهاي روغني ، پلاستيك ، ضد زنگ ، اسپري ، استخري ، اكريليك ، مخصوص بتونه و … شركت رنگ سحر و عامليت فروش و توزيع تمامي محصولات صنايع شيميايي رنگ سحر .

بازرگاني خديو نمايندگي رسمي رنگ سحر و عامل توزيع محصولات رنگ سحر . ليست قيمت رنگ سحر

از ديگر گواهينامه هاي كيفيتي اين شركت مي توان به اخذ نشان استاندارد ايران نيز اشاره كرد .

تحقيق و توسعه :
واحد تحقيق و توسعه به عنوان متولي انجام طرح‌هاي تحقيقاتي فعاليت دامنه‌داري را در راستاي ارتقاء سطح دانش و فنآوري و كاهش فاصله آن با رقبا دردست انجام دارد.واحد تحقيق و توسعه در راستاي استراتژيهاي كلي شركت و توسعه و بهينه سازي امور در شركت مجتمع صنايع رنگ سحر اهداف زير را پيگيري مي كند :
اجرا و مستند سازي كارهاي مبتني بر تحقيق و توسعه ،شامل جستجو و جمع آوري اطلاعات مورد نياز در زمينه توليد و نمونه سازي و گرفتن تا ئيديه هاي لازم جهت محصولات جديد.
سازماندهي پروژه هاي تحقيقاتي مبتني بر استراتژيهاي شركت.
تحقيق و بررسي در مورد بهينه سازي محصولات توليدي.
امكان سنجي پروژه هاي جديد و سر پرستي تيم امكان سنجي.
انجام تحقيقات توسعه اي در زمينه كاهش ضايعات و جايگزيني مواد.
همكاري با ساير موسسات علمي و پژوهشي.
بررسي منابع و گرايشات بازارهاي داخلي و خارجي.
شركت فعال در همايشهاي تخصصي .
همكاري با موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي.
بررسي فني سيستمهاي جديد توليد انواع رنگ .
توسعه توليد و مصرف رنگ هاي پايه آب

 


نوشته شده در تاريخ ۵ تير ۱۴۰۱ توسط bahare
نظرات (0)
[ ]
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | پشتیبانی: وبلاگدهی آریا
 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی