donyayerang
 
donyayerang

فروشگاه اينترنتي ايران رنگ بزرگترين استارتاپ فروشگاه آنلاين كشور در حوزه رنگ و ابزارآلات رنگ، با پشتيباني چند انبار در سطح كشور و شبكه فروش و توزيع پيشرفته با قابليت ارسال كالا به تمامي اقصي نقاط كشور و فروش محصولات بيش از ۴۰ برند مطرح در حوزه رنگ و ابزار آلات رنگ مانند رنگ اطلس، رنگ سحر، رنگ استخري، رنگ ماندگار، لتو، پارس اشن، بيات، آلچيباي، كناف، پارس بهار، رنگ فرازپيشه، رنگ هادي، هاويلوكس، كاپارول، رنگ الوان، چسب كاشي، جلاسنج، چسب ۱۲۳ و بتونه كناف و … فعاليت خود را آغاز كرده و با توجه به نزديك شدن ارتباطات به وسيله وب سايت‌ها، با هدف پذيرش سفارشات، بروزرساني قيمت رنگ، آشنايي با محصولات رنگ ساختماني، پشتيباني آنلاين، خدمت رساني آسان به مشتريان، راحت ترين راه براي خريد ضد زنگ و حذف واسطه‌ها در بازار رنگ به آدرس www.iran-rang.ir تأسيس گرديده است كه به ياري حق خدمت رسان هرچه بهتر مشتريان گرامي باشيم.

اين مجموعه با بيش از چند دهه تجربه با تيمي متشكل از متخصصين جوان در زمينه پخش رنگ گام‌هاي مؤثري برداشته و توانسته با حذف واسطه‌ها محصولات خود را با نازل‌ترين قيمت به دست مشتريان گرامي برساند. اميد است خدمتگزار خوبي براي شما عزيزان باشيم. در اين مقاله قصد داريم برترين محصولات چسب كاشي، چسب بتن و رنگ استخري را معرفي و بررسي كنيم.

چسب كاشي ساروج پارس SP۴:

ويژگي‌ها:

چسب‌هاي كاشي خميري SP۴ به دليل بالاتر بودن پايه شيميايي در فرايند توليدشان خاصيت چسبندگي بيشتري دارند و از مقاومت بالاتري نيز برخوردار هستند. از اين چسب‌ها بر روي انواع سطوح سنگي، كاشي، سيماني، گچي و موزائيك مي‌توان استفاده كرد و به دليل آماده مصرف بودن آنها فرآيند چسباندن و نصب كاشي و سراميك سريع و راحت تر پيش مي‌رود.چسب‌هاي خميري در واقع نوع قوي‌تري از چسب‌هاي پودري محلول در آب هستند و به دليل خاصيت ضد آب بودن و مقاومت بالاي آنها معمولاً براي سطوح عمودي سرويس‌هاي بهداشتي و سطوح بيروني ساختمان‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

طريقه مصرف: سطح زير كار بايستي خشك، تميز، بدون چربي، گرد و غبار و رنگ‌هاي روغني باشد و رطوبت باشد. به وسيله كاردك شانه دار سطحي به وسعت ۱ متر مربع و به ضخامت ۳ الي ۴ ميليمتر را چسب زده و در مدت حداكثر ۱۰ دقيقه كاشي را روي چسب نصب كرده و با ضربه‌اي آن را محكم كنيد.

زمان خشك شدن ۲۰ الي ۲۵ دقيقه مي‌باشد.

چسب sp۴ به هيچ افزودني ديگري احتياج ندارد.

ميزان مصرف براي هر متر مربع ۲.۵ تا ۳.۵ كيلوگرم است.

مدت زمان لازم براي خشك شدن و اجازه عبور و مرور روي آن حداقل ۲۴ ساعت است.

شرايط نگهداري: چسب كاشي خميري را نبايد در معرض هوا قرارداد همچنين بايد دور از تابش مستقيم نور خورشيد در دماي ۵ الي ۳۵ درجه سانتيگراد نگهداري شود.

رنگ استخري ساندورا:

 ويژگي‌ها:

ضد جلبك بوده و مقاوم در برابر مواد قليايي است.

مقاوم در برابر ضربه و فشار آب

مقاوم در برابر ضربه و سايش

مقاوم در برابر نور خورشيد و شرايط آب و هوايي

عايق آب، در روي كليه سطوح به آساني قابل استفاده است.

خواص بالايي حفظ كيفيت و رنگ در طولاني مدت.

خاصيت عدم نفوذپذيري و عدم جذب گرد و غبار و آلودگي و كمك كردن جهت نگهداري سطحي كاملاً جذاب و تميز.

پس از خشك شدن كامل عايق و قابل ارتجاع است.

از آنجايي كه بر اساس آب مي‌باشد بي بو بوده و به محيط زيست آسيب نمي‌رساند.

طرز استفاده:

هرگونه آلودگي، رنگ‌هاي برآمده و گرد و خاك موجود در روي سطح مورد استفاده مي‌بايست از قبل تميز شود.

سطوح مورد استفاده مي‌بايست خشك و بدون رطوبت باشند.

مي‌توان رنگ را با استفاده از ۵۰ %آب رقيق كنيد و به عنوان آستري استفاده كنيد. لايه اول را با ۲۵ %آب و لايه دوم را بدون رقيق كردن در روي سطح اجرا كنيد. بين لايه‌ها حداقل ۴-۶ ساعت صبر كنيد.

در حين اجرا و ۲۴ ساعت پس از استفاده از اين محصول توجه داشته باشيد كه دماي سطح مورد نظر و محيط زير ۵ +درجه سانتي گراد نباشد.

در هواي بادي و در زير نور مستقيم خورشيد از اين محصول استفاده نكنيد.

ابزار دستي مورد استفاده در حين كار را مي‌توانيد پس از اتمام كار با آب تميز كنيد.

مصرف: نسبت به همواري و صاف بودن سطح و همچنين طرز استفاده از محصول، ۱ تا ۵.۰ كيلوگرم به ازاي هر مترمربع مصرف مي‌شود.

ساروج پارس چسب بتن آب بندي +BT۷

 

ويژگي‌ها:

افزايش انعطاف پذيري بتن

استفاده به عنوان پرايمر (براي چسب‌هاي كاشي و آنتيك)

ضد آب كننده ملات سيماني

ضد آب كننده ي چسب‌هاي خميري، پودر كاشي و چسب آنتيك

اتصال بتن جديد به بتن قديم

افزايش دوام، سختي و مقاومت سايشي

جلوگيري از ترك خوردن

مقاومت آبي و حرارتي بسيار بالا

طريقه مصرف: جهت مصرف چسب بتن آب بندي +BT۷ ساروج پارس كافيست چسب را به نسبت ۱ به ۱ رقيق نماييد. ۱ كيلوگرم از چسب بتن +BT۷ ساروج پارس براي پوشاندن ۱۰ تا ۱۲ متر مربع سطوح كافي است. اين مواد بايد به دور از رطوبت انجام شود.

شرايط نگهداري: هرگز نبايد چسب بتن آب بندي در معرض هواي سرد (كمتر از ۵ درجه سانتيگراد) نگهداري شود و در صورت يخ زدگي از مصرف آن جدا پرهيز شود. اين مواد را به دور از تابش خورشيد و در ظرف اصلي تا يك سال مي‌توان نگهداري كرد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر به آدرس https://iran-rang.ir/ مراجعه يا با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۴۷ تماس بگيريد.


نوشته شده در تاريخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ توسط bahare
نظرات (0)
[ ]
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | پشتیبانی: وبلاگدهی آریا
 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی