donyayerang
 
donyayerang

چسب سنگ لايت جلاسنج كيلو توسط شركت جلاسنج توليد شده است كه اين شركت در سال 1360 تاسيس گرديد و در همان سال اولين توليد خود را كه پوليش فلزات بود در تيوب هاي 46 گرمي به بازار عرضه كرد و در سال 1362 پوليش اتومبيل را در 2 نوع نرم و زبر در بسته هاي 700گرمي به توليد خود افزود و در سال 1365 چسب سنگ به محصولات اضافه گرديد و يك سال بعد بتونه سنگي نيز جزو توليدات قرار گرفت .

اين چسب سنگ كه به چهارفصل آرام خشك معروف است را بايد به صورت زير مصرف كنيم:

مقدار 1 قسمت از مواد داخل تيوپ را با 99 قسمت از چسب داخل قوطي را به خوبي مخلوط كنيد و در محل چسباندن مخلوط كنيد و طي 3 دقيقه بايد مصرف نماييد.
محل مصرف و چسباندن بايد حتما تميز و بدون آلودگي باشد و همچنين رظوبت نداشته باشد و كاملا خشك باشد.
از اين محصول براي مصارف زيادي استفاده مي شود، از جمله چسباندن، درزگيري و پر كردن منافذ انواع سنگ طبيعي و مصنوعي و سنگ آنتيك و …

اين چسب در دماي 25 درجه سانتي گراد ، پس از مخلوط 2 جز طي مدت 4 دقيقه شروع به خشك شدن مي نمايد و بعد از 10 دقيقه كاملا خشك ميگردد و  پس از 20 دقيقه قابل بهره برداري خواهد شد. (براي اينكه چسب شما زودتر خشك شود ميتوانيد از هاردنر بيشتري استفاده نماييد و اگر دماي محيط را بالاتر ببريد زمان خشك شدن چسب كمتر مي شود به عبارتي گرم تر شدن محيط زمان را كوتاه تر خواهد كرد)
نكته قابل توجه اينكه هيچ گاه چسب مخلوط شده را مجددا به داخل قوطي باز نگردانيد.

چسب سنگ لايت جلاسنج كيلو را دور از دسترس اطفال و همچنين حيوانات قرار دهيد و در محيط خشك و خنك نگهداري كنيد تا طول عمر چسب بيشتر شود و فاسد نشود. فروشگاه اينترنتي ايران رنگ به شما مشتريان عزيز با كمترين قيمت و در سريعترين زمان ممكن اين چسب سنگ لايت را به دست شما مشتريان عزيز مي رساند.

 جلاسنج چسب سنگ (لايت) كيلو - چسب سنگ لايت جلاسنج كيلو - ايران رنگ


نوشته شده در تاريخ ۱۲ تير ۱۴۰۱ توسط bahare
نظرات (0)
[ ]
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | پشتیبانی: وبلاگدهی آریا
 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی